wtorek, 25 sierpnia 2015

Oscar

Hej :)

Dziś pochwalę się najnowszym i jednym z najważniejszych dla mnie autografów.
Chociaż bardziej interesuję się Bundesligą bardzo cenię sobie grę angielskich drużyn. A Chelsea jest jedną z moich ulubionych :) 

Wysłałam zdjęcia wraz z kuponem IRC na adres: 


Oscar
Chelsea FC
Stamford Bridge
Fulham Road
London, SW6 1HS
UK



Oscar podpisał obydwa moje zdjęcia z czego jestem bardzo zadowolona :D
Myślałam, że ten adres będzie zły, ale spróbowałam i po 189 dniach (co jest moim nowym rekordem^^) otrzymałam autograf. Czyli jednak warto być cierpliwym! ;) 

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Dodajemy do polecanych? Daj znać u mnie ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję !
    Ja czekałem trochę krócej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    ____________________________________
    Serdecznie zapraszamy do nas:
    http://siwat-agrafek.blogspot.com/
    dopiero zaczynamy naszą przygodę. :)

    OdpowiedzUsuń