czwartek, 15 maja 2014

FC Bayern Munchen

Witajcie ;)
Dziś przedstawiam autografy, a tak dokładniej to niestety ich nadruki piłkarzy z Bayernu Monachium. Jestem fanką Borussi i za Bayernem nie przepadam, ale podoba mi się to w jaki sposób traktują swoich kibiców. Do Bayernu napisałam prośbę o autograf tylko Mario Gotze'go, a otrzymałam nadruki całej drużyny. Co ciekawe moja koleżanka też wysłała (dzień po mnie) prośbę tylko o autograf Mario i otrzymała autografy Mario Gotze'go i Mario Mandzukić'a bo nie napisała o którego jej chodzi ;/
Wysłałam prośbę, kupon IRC i kopertę zwrotną, ale ponieważ karty Bayernu są wymiaru 18x9, a nie takiego zwykłego 10x15, to otrzymałam je w kopercie od nich z naklejonym moim adresem ;) Pisałam na adres:

FC Bayern Munchen 
Autographs
PO Box 90 04 51
D-81504 Munchen
Germany 
Najmocniej przepraszam za słabą jakość zdjęć ;c











Czekałam 15 dni więc mało jak na list z Niemiec i tak jak wspominałam nie dostałam tego o co prosiłam, ale i tak jestem zadowolona bo do Mario adres znam i spokojnie mogę tam napisać ;D
Pozdrawiam xD

5 komentarzy:

  1. Gratki :) Dodałam Cię do obserwowanych liczę na rewanż :)
    Heja BVB !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też zaraz dodam xD
      Echte Liebe ♥ BVB ♥

      Usuń
  2. też dostałam w innej kopercie xD
    ale mam wrażenie, że niektóre z Twoich to nadruki np. Schweinsteigera, bo mój jest większy...
    gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam niestety wszystkie to nadruki ;c ale jak tak patrzyłam to pisząc na ten sam adres można uzyskać prawdziwe autografy i chyba napisze tam jeszcze raz ;/

      Usuń