poniedziałek, 16 czerwca 2014

Audi Sport Team :)

Witajcie :)
Przepraszam za nie obecność, ale mam dużo nauki na koniec roku i myślę, że macie podobnie ;/
Mam aż 5 notek do nadrobienia więc dziś opiszę autografy które dostałam od Audi w zeszłym tygodniu.
Są to autografy od kierowców wyścigowych a mianowicie od:  Timo Scheider'a, Mike'go Rockenfeller'a, Jamie'go Green'a, Mattias'a Ekstrom'a, Nico Muller'a, Edoardo Mortara, Adrien'a Tambay'a, Miguel'a Molina i Filipe Albuquerque.
Wysłałam prośbę na mail'a - ir@audi.de i czekałam tylko 7 dni ;3
Oto zdjęcia :)












Przepraszam, że nie dodałam jednego zdjęcia ( Mattias'a Ekstrom'a) ale zrobiło mi się jakieś dziwne i nie mogłam obrócić i wgl ale karta jest taka jak innych :)
Dostałam to o co prosiłam i jeszcze list w bardzo krótkim czasie zapakowane bardzo profesjonalnie bo w dużą kopertę z grubą tekturą z czg jestem bardzo zadowolona ;D 
Wypchanych skrzynek i pozdrawiam! 
Dorka :3

2 komentarze: