środa, 2 lipca 2014

Ważne info (nie w sprawie wakacji) :D

Hej :)
Dziś trochę odmienna notka. No, ale przechodząc do tematu to, razem z moją koleżanką - Iloną która też kolekcjonuje autografy, ale nie aż tak bardzo, ustaliłyśmy pewną sprawę. Tak jakby połączymy blogi. Znaczy ona nie ma bloga więc nic nie będziemy mieszać, blog jest nadal mój, ale będę w jej imieniu opisywać jej autografy. Razem uznałyśmy, że to ma w większości plusy ponieważ jej autografy będą publikowane, co cieszy ją, i na moim blogu będzie ciekawiej, więcej grafów itd. więc myślę, że będzie dobrze :) A Wy co o tym sądzicie?

P.S: Pewnie zastanawiacie się czemu mój blog nazywa się "Autografy Ili" mimo, że mam na imię Dorota. Otóż właśnie kiedyś mój kolega pomylił mnie z Iloną i krzyknął do mnie "Ila" (czy jakoś tak) no i teraz niby wszyscy mają bekę z niego, ale to na mnie mówią Ila -,-


A ponieważ w tym tygodniu już do mnie listy nie przychodzą to na dwa miesiące wakacji ( a przynajmniej druga połowa lipca i pierwsza sierpnia) tak jakby zamykam bloga tj. nbd dodawała notek ponieważ:
1. Od połowy lipca do połowy sierpnia mnie nie ma
2. Będzie je czytało mniej osób
3. Choć może się uzbiera trochę listów zacznę od notek co 1-2 dni żeby nadrobić wszystkie grafy dopiero od końca sierpnia - początku września :)

Myślę, że to wszystko co chciałam przekazać :D
Dziękuję za cierpliwość w czytaniu.
Pozdrawiam i miłych już trwających wakacji ;p
Dorota :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz